Marka Braas w nowym wydaniu

Ocena: 0
2182

Rebranding przeszła również marka znanego i cenionego producenta pokryć dachowych – Braas. Grupa BMI, do której marka obecnie należy, to największa firma oferująca rozwiązania systemowe na dachy płaskie oraz dachy spadziste w Europie, a także Azji oraz Afryce.

Oficjalny nowy logotyp BMI Braas

W ramach uspójnienia identyfikacji grupy BMI w Polsce, podjęto decyzję o ujednoliceniu formy komunikacji z rynkiem. W ramach tej zmiany wszystkie lokalne marki, także funkcjonujące w Polsce, zostały objęte zmianą logotypów. Dotyczy to tak znanych marek jak Braas, Icopal czy Awak. 

Proces rebrandingu marki nie ograniczy się jedynie do zmiany loga marki. Nasz dział marketingu opracowuje nowe broszury i formy wizualizacji, w wyniku których już wkrótce powstaną nowe materiały dedykowane naszym klientom. Niezmiennie będziemy pracować nad tym, żeby Braas był synonimem ciągłego rozwoju i najwyższej jakości – mówi Grzegorz Barycki, Prezes Zarządu Monier Braas. 

Jako część BMI Group, firma Monier Braas pozostaje specjalistą w dziedzinie dachów spadzistych. W ofercie pozostają dachówki betonowe oraz ceramiczne, blachodachówki panelowe, akcesoria dachowe, izolacje i wysokosprawne systemy fotowoltaiczne. Wszystkie produkty Braas są ze sobą w pełni kompatybilne i spełniają wszelkie wymagania zawarte w polskich i europejskich normach. Dodatkowo Monier Braas oferuje jedyną na rynku Gwarancję Systemową, która obejmuje nie tylko pojedyncze produkty, ale cały system dachowy.

Międzynarodowy koncern BMI Group, powstały na skutek połączenia firm Monier Braas i Icopal należy do rodziny Standard Industries – globalnej spółki obejmującej wiodące marki branży materiałów budowlanych. Doświadczenie i wiedza obydwu podmiotów pozwalają zaoferować najszerszą na rynku ofertę produktową wraz z bogatym wachlarzem usług przeznaczonych do dachów skośnych i płaskich. 

Źródło: Dachy, nr 5 (233) 2019

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: